Don’t Grind Review

Don’t Grind Review este un joc, in care torturezi mancarea.

Acest joc atrage playerii prin banana vesela ce este taiata in bucati de fierastraiele circulare, care sunt ascutite, dar si prin thumbnail-ul din Play Store prezentat de acesta.

Don’t Grind este gratuit in Play Store si implicarea unui aliment, burger, pastila sau chiar produs electrocasnic si incercam scopul acestui joc este de a evita capcanele. Trebuie sa lovim cu piciorul din cand in cand mingea sa o tinem in aer un gest similar lafel ca „echilibrarea” . Pentru a topai mai putin trebuie sa facem tap pe ecran mai scurt, dar daca vrem sa topaim mai mult trebuie sa facem tap pe ecran mai lung.

Acest joc a fost testat pe smartphone-ul Allview E3 Jump si a dovedit ca este un joc destul de atractiv cu grafica buna.

Pe parcurs avem lasere, fierastraie si tot felul de alte chestii mortale, ce trebuie evitate, dar ele se misca pe ecran si este sansa destul de mare sa ne ciocnim de ele. Putem sa facem swipe pentru a ne schimba zona din stanga in dreapta si a aduna si stelute, care sunt aurii sau argintii.

Putem debloca iteme noi ce ne ajuta la terminarea unui nivel mai usor, ele pot fi pastile si electrocasnice la inghetata si sandviciuri, care se considera a fi niste arme. Surprinzator apar in acest joc si challenge-urile zilnice si un leaderboard, plus reclame din cand in cand, de care scapam contra sumei de 1.99 dolari, o suma foarte mica, dar nu este neaparat sa o platim. Acest joc este foarte captivant si haios pana deblochezi cateva din cele 60 de obiecte, apoi isi cam pierde farmecul, dar ramane un joc original si traznit cu o nota de 8 din 10.

Be the first to comment